معرفی استایلوسی جدید برای آیپد، توسط شرکت FiftyThree، خالق اپلیکیشن Paper

 

 

در دو سال از مقاله برای اپل راه اندازی شد، خالق FiftyThree شاهد ده ها اگر صدها نفر از رجیستری را برای تاج رقابت " بهترین قلم . " امروز ، این شرکت در نهایت کلاه خود را در حلقه با مداد، بلوتوث کم انرژی ( پرتاب BLE ) قلم برای قرص . اولین سخت افزار کشتی FiftyThree در دستگاه امروز در دو مدل : چوب جنگلی گردو، برای $ 59.95 و آلومینیوم " گرافیت، " برای $ 49.95. مدل گردو ساخته شده است در آهن ربا، مانند Applydea Maglus ، بنابراین شما می توانید آن را به یک هوشمند پوشش اپل ، و یا به یخچال خود را می چسبد. هر مداد همچنین دارای " پاک کن " در بالای آن ، تا زمانی که شما آن را تلنگر بر این، کاغذ به طور خودکار ابزار پاک کن آن را فعال . این دستگاه همراه با یک نوک اضافی و پاک کن ، و کشتی های با طیف گسترده ای کاغذ را از قلم دیجیتال، مانند قلم مو آبرنگ، که معمولا برای $ 1.99 در هر ( یا $ 6.99 به عنوان یک بسته ) داخل نرم افزار خرده فروشی .

مداد ، شاید، اولین قلم بلوتوث است که مردم عادی خواهد شد عشق است . بر خلاف بسیاری از رجیستری بلوتوث ، جفت شدن مداد با اپل نیازی نیست که شما به تلنگر هر سوئیچ را بر روی دستگاه ، و یا به آن سفر به برنامه تنظیمات ، و یا مطبوعات و یک دکمه فیزیکی را نگه دارید تا زمانی که پالس و یا باعث می شود صدا. همه شما باید انجام دهید را فشار دهید در بر روی صفحه نمایش را فشار دهید مقاله در جفت شدن برای چند ثانیه است را با مداد . FiftyThree روند ، که آن را می خواند علامت تجاری است " بوسه به جفت. " از آنجا که مداد ندارد سوئیچ قدرت ، آن را همیشه آماده برای استفاده می باشد .

با تشکر از BLE ، دستگاه می تواند به مدت یک ماه استفاده بدونشارژ زنده ماندن، FiftyThree می گوید . هنگامی که شما نیاز به شارژ مداد ، شما اسلاید از محفظه باتری داخلی خود را ، که به نوک آن متصل است، و وصل آن به هر پورت USB . اگر شما از قدرت باتری اجرا شود، مداد هنوز هم مانند هر قلم خازنی کار می کند اما نمی خواهد اجازه دهید شما را به استفاده از ویژگی های جدید فریبنده ترین آن : رد نخل و ترکیب . رد نخل است فقط آنچه در آن مانند تلفن های موبایل . هنگامی که مداد فعال است، شما می توانید دست خود را بر روی صفحه نمایش آی پد را به عنوان شما در قرعه کشی و یا ارسال استراحت ، از آنجا که مقاله به سمت دست خود را به عنوان یک لمس ولگرد ثبت نام نیست. برخی از برنامه رد نخل سعی کرده اند که با غیر فعال ( غیر الکترونیکی ) رجیستری را - که در آن تلاش برنامه به تفاوت میان لمس بزرگ و کوچک بر روی صفحه نمایش - اما به اثر کمتر موفق .

از سوی دیگر ، از آنجا که کاغذ می داند شما با استفاده از یک قلم ، آن را فراهم FiftyThree درجه جدیدی از انعطاف پذیری در هنگام ایجاد ویژگی های جدید فقط قابل دسترس با استفاده از دست خود . مخلوط ، نخستین ویژگی، شما اجازه می دهد لک و کشیدن در جوهر با انگشت خود را به عنوان اگر آن را زغال چوب در یک کاغذ لایی بود. " مخلوط می شود به آنچه که ما در ابتدا سعی به انجام این کار با کاغذ - را ایجاد از منوها و از UI قرار داده و آن را دوباره به دست مردم، و مداد گسترش است که کاملا کمی بیشتر ، می گوید:" اندرو آلن، طراح در FiftyThree . "شما حتی نیاز به تعامل با سینی - شما فقط تلنگر برای پاک کردن ، و یا استفاده از انگشت خود را به ترکیب رنگ. " مداد در واقع موسوم شد " ذغال سنگ ذغال سنگ ، " ، از استفاده از زغال چوب تنها در گچی آن است ، ویژگی های تاریک، اما در چگونه شما می توانید آن را بر روی کاغذ با دست های خود را دستکاری کنند. " هنگامی که شما یک ابزار، آن را آزاد می گذارد دست خود را به انجام کارهای طبیعی شما می خواهم را با دست خود انجام" - مانند لک و یا کوه در می رم یک صفحه ، که مقاله هنوز هم اجازه می دهد - می گوید: طراح سخت افزار جان Ikeda . مخلوط تنها آثار در حالی که مداد فعال است، و آن نقطه است. " یک تکه کاغذ می داند تفاوت بین انگشت شما و مداد خود را ، می گوید:" Ikeda ، و بنابراین باید برنامه کاغذ.

 

 

آموزش کارت شارژ همراه اول

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 3 خرداد 1393برچسب:, | 23:19 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت